مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 04:302020-01-18اقتصادي

فارس من| آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل در ایام دهه فجر امسال


اردبیل انتخاب شده و دهه فجر سال جاری عملیات اجرایی ریل گذاری آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال ثبت سوژه خبرنگار فارس به بررسی و پیگیری این موضوع پرداخته است.

اکبر بهنام جو اظهار کرد: پیمانکار روسازی راه آهن میانه ـ اردبیل انتخاب شده و دهه فجر سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: از محل سفر رییس جمهور به استان اردبیل راه آهن اردبیل ـ میانه مبلغی نزدیک به 700 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و افزایش قیمت هایی که در یکی دوسال اخیر حادث شده، لحاظ شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه اعتبار لازم برای سالهای 99_98 این پروژه تامین شده گفت: پروژه راه آهن اردبیل را بر مبنای تعهدی که برای مردم استان داده بودیم تا پایان سال99 تکمیل کنیم که البته وزیر راه در جریان سفر به استان تکمیل این پروژه پایان دولت دوازدهم اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مطالعه فاز اول راه آهن اردبیل به پارس آباد که توسط قرارگاه خاتم انجام شده از توجیه لازم با توجه به وجود مراکز تولیدی در شمال استان برخوردار است.

استاندار اردبیل بیان کرد: مطالعه فاز 2 این پروژه در دهه فجر آغاز می شود که مسیر اردبیل به سمت کارخانه ی سیمان است و چه بسا این فاز بسیار حیاتی و مهم بوده و از اهمیت اجرایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل در ایام دهه فجر امسال

فارس من| آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل در ایام دهه فجر امسال